piątek, 25 października 2013

Haft

Welcome to my little world
'Zapraszam do mojego małego świata '



First I would like to present my first passion, the cross-stitch.
It started innocently enough in school classes, now embroider seriously :)
My craft usually go to the family as birthday gifts.
Recently, I became interested in greeting cards that will present today.

'Na początku chciałabym zaprezentować moją pierwszą pasję , czyli haft krzyżykowy.
Zaczęło się niewinnie na szkolnych zajęciach, teraz haftuję na poważnie :) 
Moje rękodzieła zazwyczaj trafiają do rodziny jako upominki urodzinowe.
Od niedawna zainteresowałam się kartkami okolicznościowymi które dziś zaprezentuję'




Motylek




Róże

 

Bratki


Malwy
Słoneczniki

Dzwonki ,już świątecznie

Urodzinowy misio






2 komentarze:

  1. Tak sobie zerkłam na Twoje prace i powiem Ci że fajne rzeczy tworzysz.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger