wtorek, 11 sierpnia 2015

Liebster blog award








Niedawno zostałam wyróżniona przez Lidkę  w  Liebster blog award jest mi bardzo miło i bardzo ,bardzo dziękuję za to Lidzi :)
Oczywiście na pytania odpowiem ,ale nie będę nikogo nominowała , wszystkie jesteście wspaniałe i niech każda czuje się wyróżniona :)

1. Skąd pomysł na założenie bloga?
Chciałam gdzieś przechować ,zdjęcia moich tworków i doszłam do wniosku ,że blog to idealne miejsce :)

2. W jakiej technice najlepiej się czujesz?
Oj trudne pytanie ,tworzę  w różnych technikach ,haft krzyżykowy,quilling, scrapbooking , ale największą frajdę sprawia mi Decoupage mimo ,że to dopiero moje początki ,jestem najbardziej zadowolona z tych prac.

3. Ulubione kolory i motywy w Twoich pracach?
Mój ulubiony kolor to turkusowy , ale lubię też pastelowe kolorki miętowy, pudrowy róż, błękit.
Uwielbiam styl retro, vintage.
4. Czego nie potrafisz, a chciałabyś umieć?
Oj chciałabym opanować do perfekcji Decoupage , chciałabym też umieć tworzyć szydełkowe zabaweczki :)
5. Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, to co by to było?
Przede wszystkim słomiany zapał.
6. Co Cię denerwuje u innych?
Hmm nie lubię fałszywych ,zakłamanych osób.
7. Twoje wymarzone wakacje
Skandynawia :)
8. Twoja praca, z której jesteś najbardziej dumna
Ciężko wybrać jedna ;) 
9. Wymień jakieś 3 swoje ulubione cechy charakteru
Kreatywna , bezinteresowna, opiekuńcza.
10. Dokończ zdanie: "Życie jest..."
Zaskakujące.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger