środa, 23 grudnia 2015

Wymiankowe świąteczne podsumowanie

Dziś pokaże Wam , moje świąteczne wymianki :)
Uwielbiam wymianki ,a świąteczne to już w ogóle :)
Na wstępnie ,chcę jeszcze podziękować wszystkim dziewczyną z którymi się wymieniałam oraz organizatorką za wspaniałą zabawę

Zacznę od podwójnej wymianki u Etoile
Moją pierwszą wymiankową parą była  Anna Maksymiuk ode mnie poszła taka oto paczuszka 
Karteczka świąteczna, gwiazdka 3d ,zawieszkę z choinkami ,słodkość i herbatki.

A od Anny dostałam takie wspaniałości
Karteczkę,bombkę, renifera,słodkości, herbatki i kawkę.


Zdjęcie zapożyczone z bloga Anny


 Moją drugą parą była Jeniulka  ,
przygotowałam dla mniej niemal identyczną paczuszkę jak dla Anny


Od Jeniulki dostałam takie piękne rzeczy
Karteczkę,notesik, przydasie i słodkości 


Zdjęcie zapożyczone z bloga Jeniulki


 Kolejną wymiankę zorganizowała AnGer

Tym razem nie było par ,a wysyłka odbyła się metodą wężykową
Ja wysyłałam paczuszkę do Klara D
Kartę quillingową, drewnianego liska, przydasie, słodkości i herbatki.


A ja dostałam mega wielką i wspaniałą paczuszkę od Iwony
Ah tyle rzeczy dostałam, że ciężko to wszystko wymienić
Karteczkę, notesik,bombki,świeczki ,zawieszkę,przydasie,słodkości i herbatę 


Ostania wymianka odbyła się u Reni

Była to wymianka karteczkowa ,
moja karteczka quillingowa powędrowała do Doroty 

A jak otrzymałam karteczkę od Reni



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger