poniedziałek, 1 lutego 2016

DIY #3

To już moje trzecie DIY ,tym razem pokażę wam jak zrobić Igielnik 2w1:)
Ostatnio często szyję i nie miałam pojęcia ,że igielnik to taka przydatna rzecz.
A mój igielnik 2w1 składać się będzie z poduszeczki na szpilki i pojemniczka na drobiazgi :)

IGIELNIK
Potrzebne materiały :
Mały słoiczek
Materiał 15cmx15cm
Watolina
Nożyczki
Nić
Igła
Klej
Ozdoby,koronki ,wstążki...


Zaczynamy :)


1.Materiał przeszywamy na brzegach fastrygą ,czyli takim dużym, rzadkim ściegiem,nie zaczynamy ,ani nie kończymy ściegu węzełkiem tylko zostawiamy kawałek nici luzem. 
2, Tak przeszyty materiał kładziemy płasko , na środek dajemy kulkę z watoliny i ściągamy nitki do momentu, aż wyjdzie nam półokrągła poduszeczka. Po ściągnięciu nitek robimy węzeł.
3. Poduszeczkę można jeszcze odpowiednio uformować ,a później należy ją przykleić do nakrętki słoiczka.
4. Gdy klej całkowicie wyschnie ,nakrętkę z poduszeczką zakręcamy na słoiczek.
5. Teraz pozostało tylko udekorować słoiczek , tu już wszystko wedle własnego uznania , mój słoiczek został parę razy owinięty sznurkiem ,a na koniec dodałam kilka papierowych listków.
6. Igielnik gotowy do słoiczka możemy schować guziki, nitki, koronki.



Pracę zgłaszam na Likowe party

3 komentarze:

  1. Super tutorial. Bardzo pomocny igielnik. Dziekuje za zgłoszenie na Linkowe PArty

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pamysł :-) Moja sowa, która służyła mi za igielnik odpocznie sobie :-) Podoba mi się, że bedę miała w jednym miejscu igiełki, szpileczki i znaczniki (markery), które ciągle gdzieś mi się gubią :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger