sobota, 10 czerwca 2017

LIEBSTER AWARD nominacja od Kasi i Iwony


I znów o do nominacji do Liebster Award ,
i to nie jednej ,a aż dwóch :)
Obie oczywiście dla mojego drugiego bloga 'Handmade by Sarenka'

Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za te nominacje :)

Jeżeli chodzi o nominacje to tak jak przy wcześniejszych wyróżnieniach , 
nikogo nie nominuje , po prostu wszyscy czujcie się wyróżnieni :)


Pytania od Kasi

1. Dlaczego tworzysz ?
Ponieważ sprawia mi to przyjemności :)

2. Jaka gama kolorystyczna jest Twoją ulubioną ? 
Pastele! Przede wszystkim odcienie beży ,szarości i turkusu 

3. Lubisz wyzwania i nowości ? czy trzymasz się tego co Ci najlepiej wychodzi ?
Uwielbiam! Dlatego próbowałam już swych sił w różnych dziedzinach rękodzielniczych :)

4. Czym dla Ciebie jest prowadzenie bloga ? 
Zabawą!

5. Weźmiesz udział  w Światowym Dniu dziergania w miejscach publicznych ? 
O! A kiedy to? Chętnie bym wzięła udział ;)

6. Czy lubisz czytać książki , po jakie sięgasz najczęściej ? 
Bardzo lubię , najbardziej fantasy.

7. Czy masz w domu zapas włóczek ( ile kilo ?? )  czy jesteś wyjątkiem i kupujesz na bieżąco ?
Kilo? Chyba ton ;P 

8. Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa ? 
Hmm chyba nie mam takiego jednego ulubionego , jest ich na pewno sporo ;)

9. Gdzie lubisz spędzać urlop ? 
Na łonie natury .

10. Masz w domu zwierzaka ?  Jak się nazywa ? 
Nie.

11. Czy lubisz się przytulać ?  
Bardzo ;)

Pytania od Iwony

1. Kiedy i jak zaczęła się twoja przygodę z blogiem?
W 2013 założyłam mojego pierwszego bloga 'Magic is everywhere' szukałam miejsca w którym będę mogła przechowywać moje rękodzielnicze prace , a blog wydał się do tego idealnym miejscem.

 2. Jakie jest twoje hobby?
Rękodzieło 

3. W co najchętniej ubierasz się na co dzień?
Top, jeansy,szpilki

4. Bez czego nigdy nie wychodzisz z domu?
Telefon 

5. Kawa czy herbata?
Kawa! ;)

6) Pies, kot, czy chomik?
Pies

7.  Jakie jest twój ulubiony kolor?
Turkus

8. Jedno z najdziwniejszych pytań jakie ci kiedykolwiek zadano.
Hmm musiałabym się nad tym zastanowić ;P

9. Jak długo jesteś w stanie wytrzymać bez wifi i telefonu?
Jeżeli w zamian dostanę włóczkę i szydełko to bardzooo długo ;)

10.Słodko czy słono?
Słodko

11.Co cię najbardziej uszczęśliwia?
Wiele rzeczy na przykład zakup włóczki ;P





2 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za odpowiedzi :) Widzę, że włóczka nas łączy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger